2.8.06

 

E ...


Sometimes I feel so low-down and disgusted
Can't help but wonder what's happenin' to my companions,
Are they lost or are they found, have they counted the cost it'll take to bring down
All their earthly principles they're gonna have to abandon?
There's a slow, slow train comin' up around the bend.
Bob Dylan

- - -

Sr. – Posso ajudá-lo?

Rapaz – Não, obrigado. Estou apenas de passagem.

Sr. – E vai demorar?

Rapaz – Espero. Não sou eu quem decide ...

Sr. – Mas o que você está esperando? Ser chamado?

Rapaz – Ah... de uma certa forma já fui chamado.

Sr. – E ...
- - -

Nada depende de mim. Tudo depende de mim. Não sou eu quem decide. Posso decidir tudo. Temos uma única vida pra viver. E há uma urgência do momento.
E aí rapá, vai ficar no banco ou entrar na quadra?

- - -
Georgia O'Keeffe (1887-1986)
Train at Night in the Desert, 1916
Watercolor on Paper

Comments:
Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »
 
Postar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?